  • Data: 2008-02-24 13:50:55
    Temat: Re: problem z dłużnikiem
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fprc23$sls$1@nemesis.news.tpi.pl...
    .
    > niedobrze mi się robi jak czytam wypowiedzi ludzi takich jak ty.

    To nie czytaj. przymus jakis czy co?

    > To nie ja się mam wstydzić tego że ktoś mnie okradł.

    A napisalam tak? Chyba masz problemy ze zrozumieniem prostego tekstu

    > Niestety, w tym kraju, m.in. za przyczyną ludzi takich jak ty jest
    > społeczne akceptacja do okradania kontrachentów

    KontraHentow jak juz. Nie za przyczyna takich ludzi jak ja, ale takich jak
    ty, ktorzy zamiast isc do sadu bawia sie w dzialania pozorowane rodem z
    piaskownicy. Zamiast skorzystac z instrumentu prawnego jaki daje ci panstwo
    najlepiej zabij mu psa, tesciowa i wszystkich na litere M:-) I nie bzdurz o
    spolecznej akceptacji tego czy sramtego - juz widze jak zapieprzalbys do
    kiosku oddalonego o kilometr zeby sobie kupic fajki tylko dlatego ze ja
    stalabym obok kiosku i opowiadala ze kioskarz mi nie zaplacil
    faktury.:)Twoje rozliczenia z twoimi kontrahentami to twoja sprawa - jak nie
    chcesz skorzystac z legalnych srodkow, to wynajmij lysych z bejsbolami albo
    poskarz sie mamusi - to drugie bedzie rownie efektywne pewnie jak twoj
    happening.

    HaNkA