  • Data: 2003-03-07 07:29:12
    Temat: Re: potrąciłam pieszego
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wysyłałem poprawiony rysunek postaraj się dać odp. jeśli go otrzymałaś

    Teraz bardzo istotnym elementem jest to czy na przejściu dla pieszych na
    przeciwnym pasie ruchu stały samochody ograniczając jednocześnie twoje
    możliwości widzenia oraz widzenia ciebie przez chłopca

    A teraz zadam może niedyskretne pytania:
    Z jakiego miasta jesteś?
    Czy odwiedziłaś chłopca tak jak Tobie radziłem?
    Jeśli nie to postaraj się naprawdę warto mając na względzie, że jego rodzice
    mogą wystąpić w procesie karnym jako oskarżyciele posiłkowi i należy ich
    swoim zainteresowaniem lekko znieczulić co by nie pluli jadem nienawiści do
    Ciebie wnioskując podnoszenie kary i inne tym podobne historie co może
    zostać przez sąd jakoś uwzględnione. Poza tym to czynnik mile widziany ze
    strony ludzkiego podejścia do sprawy. Zasugeruj może by pomogli dzieciakowi
    psycholodzy.
    Uwierz mi wiem co mówię. Zbierałem swoje dziecko z drogi rozjechane na
    pasach na moich oczach (w moim przypadku winny był kierowca który zatrzymał
    się przed pasami ustępując pierwszeństwa, a gdy dziecko weszło na pasy i
    było na
    środku pasa ruch ruszył i go zwinął - lekko pijany 3,12 promila alkoholu)
    Do dziś ma on kłopoty z normalnym odreagowaniem przeżycia w szkole trudności
    itp. Ja również przez 5 lat nie
    mogę się uporać z tym problemem. Po wypadku nie prowadzę już samochodu z
    powodu trudności z koncentracją uwagi w warunkach ruchu drogowego. Same
    problemy nie mówiąc już, że na samo wspomnienie trzęsą mi się ręce i słabnę.

    Stan_Z
    moje GG 491282 daj znać jak będziesz mogła.