  • Data: 2004-11-17 20:10:16
    Temat: Re: postepowanie nakazowe
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Zbigniew B. napisał(a) w wiadomości

    > Ma umowę, ma faktury, ma upoważnienie do wystawiania ich bez podpisu.
    > Zakładamy, że dłużnik nie składał reklamacji ani zastrzeżeń co do usług
    > (nie ma np. kopii faksu czy jakiegokolwiek pisma reklamacyjnego). Czemu
    > wierzyciel ma udowadniać, że nie jest wielbłądem?

    Umowa udowadnia fakt zawarcia umowy, a nie jej wykonania. Druga strona nie
    pisała reklamacji bo umowa nie była wykonana, a wiec nie było czego reklamować.
    A nawet jak wysłała coś to powód chcąc być cwanym nie załączył tego do pozwu.
    Itp....
    A zresztą po co ja to piszę? Przecież chodziło tylko o możliwość wydania nakazu
    w postępowaniu nakazowym, a nie o samą możliwość wytoczenia powództwa. Weź sobie
    kpc i przeczytaj jakie dokumenty trzeba załączyć. Nie ma nad czym dyskutować.

    --
    JOHNSON :)