  • Data: 2004-09-02 11:07:53
    Temat: Re: pomylka sprzedajacego w cenie
    Od: "Soltys" <n...@...seta> szukaj wiadomości tego autora

    Jaroslaw Soja wrote:
    > Swietsza od przepisow KC dot. bledu?

    ehh prawnicy... :)
    jak zapewne wiesz (gdzieś przecież przemykasz po
    a.p.a i Allego) to trochę specyficzny rodzaj
    kupowania i większość spraw załatwia regulamin, a
    co nie załatwia to regulują prawa nie
    pisane,grzecznościowe-cechujące ludzi raczej
    dobrze wychowanych, a jak idzie już na noże to
    dopiero Policja,sąd i KC
    Jeżeli doszliśmy do rozważań sprawy sądowej to z
    mojej stony EOT (jestem paragraf-lamer), bo
    chciałem naświetlić sprawę z punktu widzenia usera
    Allegro

    > Wyrazenie "Cena 12.900 zl" IMHO jest
    wystarczajaco
    > jednoznaczne.

    Jest, jest.:)
    Jednak w świetle prowadzenia aukcji ważniejsza
    jest kwota wylicytowana IMVHO

    > TO nazywasz "W miare tanio"? Chyba rozumiem,
    czemu
    > interpretujesz zwrot "Cena 12,900" na rozne
    sposoby. :>
    Tak ;),
    sam sprzedałem ze 2 rzeczy za jakieś 20% wartości,
    bo mi się nie chciało czekać na chętnego ze
    100%ceną, a były mi totalnie niepotrzebne, nie
    prowadzę biznesu internetowego.

    --
    Soltys