  • Data: 2003-11-27 09:41:25
    Temat: Re: policjant może wejśc lokalu bez nakazu ??????
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości
    news:bq4eei$a3o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > od kiedy i kto im dał takie uprawneinia ?
    > Pewnie SLD znowu cos zmontowało, jejku jak ja ich nie cierpie i ich
    > korupcji.

    hehehe wszystko teraz na SLD :)
    wczesniej bylo na AWS :)
    Takie uprawnienia wydaje mi sie ze policja juz miala od dluuuuuzszego czasu

    A tak na marginesie ... w wypadku kazdej takiej kontroli nalezy dzwonic na
    posterunek policji i zanim gosci wpuscimy pytac sie czy wogole
    przeprowadzaja taka akcje ...
    na naiwnosci ludzi zeruje masa sepow ... w lubuskim i katowicach chodzily
    bandy zabierajace cale komputeru zostawiajac tylko jakas tam notke ze sprawa
    odbedzie sie w takim a taki sadzie :) bez zadnych dodatkowych dzialan :D

    Dodatkowo z tego co przeczytalem (ale jeszcze nie zweryfikowalem u zrodel
    prawniczych:P jesli nie maja nakazu prokuratorskiego a tylko taki nakaz
    przeszukania wypisany na polecenie przelozonego nie musisz ich wpuszczac ...
    z policja nalezy rozmawiac przez drzwi do momentu pokazania nakazu i
    zweryfikowania tego nakazu na posterunku telefonicznie .... mozna sie
    powolac na informacje z sieci nt wlasnie zlodziei kompow przebranych za taka
    kontrole jak oni :)

    Dodatkowo to przychodza panowie ktorzy nie patrza na to ze masz nosniki
    orginalne pod te mp3 ... co wg mnie jest juz bandytyzmem ...