  • Data: 2003-11-27 11:58:14
    Temat: Re: policjant może wejśc lokalu bez nakazu ??????
    Od: "AJA" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Paragrafem to nie, ale mogę spróbować dodatkowym pytaniem. A co jeśli
    > zachodzi podejrzenie, że zwłoka w działaniu może prowadzić do
    > zniszczenia/ukrycia dowodów przestępstwa?

    A co jezeli ja jestem czysty ale dla zasady nie wpuszcze ich.Nie musze
    wierzyc na slowo ze maja takie prawo. Moge chciec sie upewnic ze tak jest
    ... ale oto nie amm telefonu w domu ... no to na policje nie moge
    zadzwonic. Wiec nie dowiem sie czy faktycznie oni przyszli zgodnie z
    prawem. Co zrobia? Wywarza drzwi i nic nie znajda. Co wtedy. Kto dokona
    naprawy. A co ze stratami moralnymi.
    Mam male dziecko w domu. Ono pewnie bedzie bardzo przerazone zacznie plakac.
    Zostanie uraz psychiczny. Tego nikt nie jest w stanie wycenic. A wszystko
    przez to ze ktos ma fanaberie przeszukiwania mieszkan.

    A teraz ja pytam dlaczego wczesniej nikt nie zabezpieczal mienia mojej bylej
    firmy skoro wiadome bylo ze upada i wysprzedaje mienie do nowej firmy
    przezsie zalozonej? Na takich cweli cwaniakow to nie ma silnych. Tylko na
    szaraczkow jest.

    Z tego co widze to w naszym kraju wiekszym powazaniem i bezpieczenstwem
    czuja sie zwierzeta niz ludzie.

    Pozdrawiam
    AJA
    P.S. precz z preczem