  • Data: 2003-11-27 10:54:10
    Temat: Re: policjant może wejśc lokalu bez nakazu ??????
    Od: Adam Olejniczak <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ali Gator wrote:

    > Użytkownik "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Drugim skandalem jest dla mnie fakt, że policja może nam wejść do domu z
    > jakimś bolkiem pilnującym interesów Microsoftu i innych firm. Ciekawe, czy
    > jeśli we własnym domu zwróce się do takiego kolesia obraźliwie, to czy będę
    > odpowiadał za obrazę funkcjonariusza na służbie? ;-)
    >
    > Pzdr
    >
    > A.

    Ciekawe czy ta cala "afera" to prawda. Swoja droga to mam wrazenie, ze
    najwieksza polaczka w posznowaniu prawa w Polsce nie jest akurat windows
    u Zdziska w domu, ale pewnie sie myle.

    Gdzis w kazdym razie wyczytalem taka rade zeby nie otwierac drzwi. Ponoc
    stroze prawa nie sa tak chetnie do ich wywazania przy takich kontrolach.

    Ale nadal licze, ze ktos z jakas wiedza prawnicza poda numer paragrafow
    czy czego tam trzeba na ktore mozna sie powlac przy takim "nalocie" i
    powiedziec niebieskim mundurkom z Microsftowym BSE oh BSA sorry, co by
    sie odwalili :)