  • Data: 2003-11-27 10:03:38
    Temat: Re: policjant może wejśc lokalu bez nakazu ??????
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od zawsze (Ustawa o Policji) A dał sejm. Podobnie jest zresztą na całym
    > cywilizowanym świecie że policjant w sprawach nie cierpiących zwłoki
    wchodzi
    > na tzw. szmatę a potem prokurator to zatwierdza.

    wierze na słowo chodź nie widze zapisu tej ustawy.

    > Jakby policjanci w pościgu za złodziejem który ukradł Twoją pensję
    > (pozwalającą przeżyć miesiąc) zatrzymali się przed drzwiami jego meliny
    nie
    > próbując wejść do środka (no bo bez nakazu) dając mu czas na pozbycie się
    > łupu to byłbyś zdania że najpierw trzeba zdobyć u prokuratora nakaz (za
    dwa
    > dni;)) ?

    To jest specyficzna sytuacja i wejście jest w pełni uzasadnione w poscigu za
    przestępcą, ale mnie nie interesuje ot taki przypadek powiedzmy że:
    Dwóch funkcjonariuszy Policji powiedzmy zakłada się że u Kowalskiego coś
    znajdą więc idą go odwiedzić legitymuja się no i wedle tego musimy ich
    wpuscić chociazby nie mieli nawet nakazu na legitymacje tak ?
    Czyli w ten posób mogą sobie powiedzmy zorbić masowa rewizję na całym
    osiedlu bez uzasadnienia, to po co sa nakazy skoro można bez nakazu ?

    Chyba ze przeoczylismy fakty wejścia na posesje a dokonanie rewizji może
    tutaj lezy różnica ?

    Chociaz z tego co wiem z zycia:
    Mojego wójka goniła policja wjechał na swoja posesje zamknął brame spuścił
    psy i gówno mu mogli zorbić jak by weszli to by naruszyli jego własnośc
    prywatną.
    Nic mu nie mogli zorbić bo nie mili nakazu
    I nie było z tego jakichkolwiek konsekwencji, bo gonili sobie go od
    widzimisie nic na niego nie mieli. Po prostu sobie zabawe zrobili. Chyba
    kazdy wie że władza często uderza do głowy.