    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: po marszu
    Date: Thu, 18 Nov 2021 07:46:09 +0100
    <6193ef27$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <sn29t7$no$1@gioia.aioe.org>
    <61953d47$0$529$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 17.11.2021 o 18:35, Shrek napisał:

    > Chcesz powiedzieć, że są filmy na których widać jak policja napada
    > niewinnych chłopaków i nikt tego nie wyciągnął na światło dzienne. Jak
    > zula w parku pobiją to sprawa na pół polski a tu milicja napada na kwait
    > patriotów i niek tego nie nagłaśnia? Sorry ale pan z brzytwą mówi, że
    > nic takiego się nie zdarzyło.

    wyciągnął, ja to widziałem, ale na fb.

    A czy wyciągnął ktoś do tej pory informacje o tym co jest w tajnych
    umowach z pfizerem? Te umowy wyciekły kilka miesięcy temu...

    > i co się z tym coś stało? Karta się nadpisała?

    komu sie karta nadpisała, czytasz ze zrozumieniem? Bo mam wątpliwości.
    Nie - nagrał tych gości, bo wiedział że się pojawiają i widział na
    nagraniach ich wcześniej, więc jak ich zobaczył w bramie na marszu
    kobiet (jeszcze przed gazowaniem) to ich nagrał z odpowiednim
    komentarzem. Włodek Ciejka akurat na marszu niepodległości nie był, ale
    na niektóre inne marsze o wolność czasami przychodził, jak były w
    Wa-wie. Natomiast - znowu jakbyś nie wiedział, jest jednym z
    popularniejszych nagrywających na marszach kobiet.

    > Czyli mamy twoje słowo gdzie widziałeś, ale nikt inny nie widział mimo
    > że to złoty materiał do internetu.

    Ty nie jesteś wszystkimi innymi. Nie przypisuj sobie cech wszystkich innych.

    --
    http://zrzeda.pl