  • Data: 2005-06-16 17:33:55
    Temat: Re: płatności internetowe
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zgadzam sie! tylko w tej sytuacji my nie jestesmy sprzedawca ( tylko
    > posredniczymy w transakcji) nie wydajemy towaru.Wywiazujac sie z umowy,
    > przekazujac pieniadze klienta na konto sprzedawcy , mamy nadzieje, ze
    towar,
    > ktory klient zamówil (kupil) przez internet u sprzedawcy (na stronie
    internetowej
    > sprzedawcy) zostanie mu dostarczony. my przekazujemy pieniade reszta nie
    lezy
    > w naszej gestii...poza tym sie zgadzam nikt nie lubi byc oszukiwany!
    szczegolnie
    > konsument!

    Nie wiem, czy jest to mozliwe, ale na zdrowy rozsadek probowalbym pozwu
    zbiorowego razem z klientami, z pelnomocnictwem od nich do ich
    reprezentowania - zeby tym skuteczniej odzyskac dla nich pieniadze i
    jednoczesnie byc moze uniknac pukania tlumow do drzwi, za ktorymi ich
    pieniedzy nie ma (bo poszly do Air Polonia). Nie znam sytuacji tego
    przewoznika i nie wiem, czy z masy upadlosciowej da sie cokolwiek odzyskac.
    W tak duzej sprawie chyba dobrze jest wziac dobrego cywiliste... W kazdym
    razie nie zaszkodzi porozumiec sie z klientami i objac wspolny front - w
    koncu obie strony de facto sa poszkodowane.

    Pozdrawiam,

    Tiger