  • Data: 2005-06-16 20:33:51
    Temat: Re: płatności internetowe
    Od: poznan1<k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dokładnie stad moje pytanie, czy to jest mozliwe. Nie znam wyniku sprawy. Jednak
    wlasnie tak opisywala to prasa. Stad moje pytanie. jednak linie myslenia mamy
    podobna ale z doswiadczenia - prawo nasze dostarcza mnóstwo atrakcji
    niejednokrotnie trudno je czasem przewidziec szczegolnie w takiej swerze jaka jest
    Internet i problematyka jemu bliska:) zastanawialam sie nad mechanizmem
    działającym w takim ukladzie i przerzucaniem odpowiedzialnosci?.

    -> http://usenet.pomocprawna.info