  • Data: 2004-10-29 00:23:29
    Temat: Re: piractwo telewizyjne
    Od: pedro <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Oct 2004 16:28:08 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie transmisji ogólnie, ale audycji/programów RTV puszczanych 'w eter'.
    >
    > "Radia" i "relewizje" internetowe w ogóle pod to nie podpadają (ani pod
    > koncesje czy inny PAR).

    Wobec p/w mam pytanie, jak to jest z TV satelitarną (cyfrową),
    teoretycznie odbieram dane kompurerowe w postaci strumienia mpeg2, które
    odbiornik satelitarny zamienia na sygnał audio/video i wysyła do
    telewizora, analogicznie mogę oglądać program TV z internetu na
    komputerze a nawet zamienić go na sygnał audio/video i wysłać do
    telewizora.