  • Data: 2004-10-31 01:28:22
    Temat: Re: piractwo telewizyjne
    Od: pedro <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Oct 2004 10:55:26 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > Możesz próbować ;)

    Ale ja głównie o satelicie, i jeszcze teraz ma wchodzić telewizja
    cyfrowa(naziemna). Czyli pojawiają się pytania:

    -czy odbiornik satelitarny(tuner-dekoder)jest odbiornikiem radiofonicznym
    albo telewizyjnym, nie ma ekranu ani głośników,(można je
    podłączyć)ale odbiera dane komputerowe które zamienia na "program" ale
    nie rozpowszechniany,

    -a może to nie dane, tylko jednak program,

    -co z ciągle jeszcze nie obecną telewizją interaktywną "na żądanie",
    to już napewno nie jest emisja programu do równoczesnego, powszechnego
    odbioru
    :)