  • Data: 2004-10-30 21:09:15
    Temat: Re: piractwo telewizyjne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Oct 2004, Nikodem Nijaki wrote:

    >+ Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    [...]
    >+ > Wszelkie 'telewizje' oraz 'radia' internetowe (niezależnie od medium)
    >+ > wg. mnie nie podpadają pod 'rozpowszechnianie programów' ponieważ w
    >+ > ządnym wypadku nie będzie to transmisja równoczesna ani powszechna -
    >+
    >+ ależ wręcz przeciwnie - zarówno równoczesna, jak i powszechna ;)

    Protestuję :)
    Całkiem sporo prób kończy mi się dowodem na niepowszechność ;)

    Tak BTW: niedawno (radio) słyszałem taki cytat: dzwoni słuchać
    i protestuje. Bo on abonament PŁACI a odbiór programów (na które
    tenże abonament jest przeznaczony) ma "pod psem"...

    [...]
    >+ > Dodatkowo dochodzi jeszcze wymóg natychmiastowej zdolności od odbioru
    [...]
    >+ a mój telewizor się strasznie długo rozgrzewa, a poza tym jest elementem

    IMHO tu masz rację absolutną. Jeśli komp już jest włączony :) to
    uzyskuje "zdolność natychmiastową". Pozostaje wywieść że bywa
    włączony :)

    pozdrowienia, Gotfryd