  • Data: 2003-03-05 09:22:33
    Temat: Re: pilnie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Mar 2003, leon wrote:
    [...]
    >+ mnie ciekawi jedno - pracodawca nie chcial rozmawiac z pracownikiem na temat
    >+ jego dobrowolnego odejscia z pracy - przyznam ze mnie to zaintrygowalo bo z
    >+ reguly wala ze 10 czeka na jego miejsce

    ...mnie ciekawi skąd taka ilość narzekań (na grupie) w stylu
    "a bo bank mi to czy tamto", skoro banków jak mrówków i po
    przebraniu jak w ulęgałkach można sobie zmienić ;) !

    >+ notabene czy nie wypadaloby aby pracodawca mial obowiazek rozmawiac z
    >+ pracownikiem - w ciagu calego dnia mozna by wygospodarowac piec minut aby
    >+ uzgodnic bezbolesny dla obu stron sposob odejscia

    Jak ci się zdaje, skąd bierze się taki wynalazek jak "okres
    wypowiedzenia" ?
    Nawet autobus nie chce przyjechać dokładnie wtedy kiedy by mi
    pasował (to jeżdże rowerem ;)), a ty chcesz znaleźć właściwego
    pracownika w kilka godzin... Umow o pracę zobowiązuje *obie*
    strony - i trzeba sobie z tego zdawać sprawę.
    Z tego że przez obie strony zapisy bywają wykorzystywane - również...

    pzdr, Gotfryd