    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pełno trupów dookoła
    Date: Thu, 28 Mar 2024 16:49:39 +0100

    On Thu, 28 Mar 2024 16:33:59 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Bo te 20 tyś, to jest to, co jest zgłoszone formalnie. Po za tym nie
    > wiem, jak jest w mniejszych jednostkach.

    Powiat, to juz dosć spory jest. Jesteś chyba w miarę średnim,
    Warszawa na pewno większa :-)

    A dysproporcja liczb olbrzymia.
    Albo szukacie zaraz po zgłoszeniu, ale to pewnie tylko pilne
    przypadki, albo wystarczy obywatela zniechęcic obowiązkiem
    przyjscia i sprawa się sama rozwiązuje.

    Bo co - robicie w powiecie kilka dziennie aktywnych poszukiwań?
    Czy tylko "hej patrole, poszukajcie mi Asi Kowalskiej,
    lat 15, blondynka, ubrana w czerwoną kurtkę".

    Bo jak w praktyce wyglądają te poszukiwania,
    to mielismy niedawno pare przykładów ...

    I nie mowie nie, 98% przypadków nie potrzebuje żadnych poszukiwań.

    J.