  • Data: 2012-04-02 22:10:15
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > No bo nie rozumiem.

    Widać.

    > Mamy tu przykład totalnie antychrześcijańskiego
    > podejścia. Czegoś totalnie w drugą stronę.

    Bzdura. To m.in. właśnie chrześcijanie opowiadają historie o jakimś
    panu, co przyleciał, pstryknął i wszystko stworzył.

    Czy może masz problem z językiem angielskim i wiesz, że "dignity of
    creation" to po polsku "godność stworzenia"?

    > Jakiś Niu Ejdż czy coś w ten
    > deseń. Przykład tego, jak ludzie, którzy odrzucili Boga wypełniają sobie
    > naturalną potrzebę bliskości Boga, z jaką zostali stworzeni.

    ROTFL

    > Wszystko aż krzyczy antychrześcijańsko, a ty używasz jakiejś nazwy
    > Wartości Chrześcijańskie. Więc nie czaję o co chodzi.

    Nie ja używałem - ja ci tylko tłumaczyłem, co "WC" oznacza.

    Czytaj uważniej.