  • Data: 2012-04-03 14:05:44
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2012 13:43, olo pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    > Który z kilkunastotysięcznego panteonu jest prawdziwy i które wartości
    > są prawdziwe?

    Nie wiem o jakim panteonie piszesz, ale prawdziwy jest Bóg Jahwe,
    wyznawany przez Żydów i chrześcijan. Ja jestem skłonny dopuścić również
    Allaha, jako wykrzywione przez Mahometa postrzeganie prawdziwego Boga
    Jahwe.

    A prawdziwe wartości, to wartości zapisane w Piśmie Świetym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek