  • Data: 2012-04-03 14:01:38
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2012 11:33, Dominik & Co pisze:
    > No i to, że ateista by takich słów nie użył, tylko kreacjonista.
    > Zapewne jahwochwalca, być może chrześcijanin- ale nie ateista.

    No ateista z brakiem Boga. Albo inny niuejdzowiec. Na pewno nie Żyd ani
    chrześcijanin.

    > Skoro zwolennicy godności roślin odrzucają "prawdziwego boga"
    > (a przy okazji: dlaczego Wisznu, Siwa, Zeus, Wotan, Aton, Światowid,
    > Ozyrys, Mitra, Amaterasu, Posejdon, Morfeusz,Tor, Loki, Baal,
    > Quetzalcoatl, Gekka, Bumba, Imhotep, Isztar, Brahma to bogowie nieprawdziwi,
    > a akurat Jahwe tudzież pozostali, co jest ich trzech, ale jeden- prawdziwi?),

    A dlaczego złoto to prawdziwe złoto, a tombak nie?

    > to kto wg nich _stworzył_ te roślinki, co to mają "godność stworzenia"?

    Po pierwsze: Najprawdopodobniej manipulujesz moją słabą znajomością
    angielskiego
    Po drugie: nie wiem, nie mnie pytaj. Ja tylko pokazałem, że tam gdzie
    się odrzuca Boga, ludzie idą w takie dziwne różne wariacje na temat.

    > Na pewno byli to kreacjoniści, więc na 99,9% nie ateiści,
    > jak insynuujesz.

    Akurat niekreacjonistyczni chrześcijanie też mówią o stworzeniu, tylko
    idą na kompromis twierdząc, że stworzenie opisane w Piśmie nie
    przebiegało dokładnie tak, że to tylko uproszczony obraz.

    Poza tym, nie mówię, że ateiści. Mówię, że ludzie, którzy porzucili Boga
    i zagalopowali się w różne dziwne wypełniacze tego braku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek