    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: pedofile w natarciu
    <s93i3j$jkm$1@gioia.aioe.org> <s951e5$un4$1@news.icm.edu.pl>
    <s96344$1oue$1@gioia.aioe.org>
    <1e7c0rdqfxqoh$.109zx0f2mx4g4.dlg@40tude.net>
    <60b74bcd$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...net>
    <60b77ce9$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <7ayrkxbgly9h$.j9sjk3ebfo4v.dlg@40tude.net>
    <60b78545$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6ju3k2o1l1p$.10iqtvfu95sc9.dlg@40tude.net>
    <60b7b21c$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <5x59vl7fl22l.15nguwtv6z0cx$.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 08 Jun 2021 06:30:21 GMT

    On 2021-06-07, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jesli wkrotce wypuscil porwanego ... to czemu nie.
    > W miare dobra kwalifikacja.
    >
    > Ale ja o tych nieznanych - dziecko zaginelo, zglasza sie zaginiecie.
    > A potem ... ciala nie ma, wiec los nieznany, albo cialo jest i wtedy
    > sekcja wskazuje - morderstwo czy wypadek.

    > Cos tam pamietam "poszukiwane dziecko". Wiele tego nie bylo, wiec co -
    > jednych publikowali, a innych nie? Czy publikowali po dluzszym czasie,
    > a do tego wiekszosc sie znalazla ...

    Trynkiewicz to też jeszcze PRL.

    Nb. takie coś znalazłem, nie ten okres, ale ciekawe:
    https://statystyka.policja.pl/st/wybrane-statystyki/
    zaginieni/50885,Zaginieni.html

    Tabelka u dołu, ZGŁOSZONE POLICJI ZAGINIĘCIA DZIECI, wiek 0-7 chyba
    najbardziej interesujący bo to jeszcze nie okres buntu, więc albo
    zagubienie albo właśnie uprowadzenie. Z czego wynika ten wzrost po 2011?

    --
    Marcin