eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoparking płatny › Re: parking płatny
  • Data: 2022-04-01 12:26:56
    Temat: Re: parking płatny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 1 Apr 2022 11:11:42 +0200, JaceK wrote:
    > Nie wiem czy to jakiś klasyk, ale przeżywam po raz pierwszy.

    Ostatnio norma, tzn coraz czestsze.
    Kaufland, Lidl, liroy-merlin we Wroclawiu.

    Plus troche "szlabanowych".

    > Parking z napisem "Parking dla klientów sklepu X". Pod spodem mniejszymi
    > literami na dwie tablice regulamin. Główne punkty to: pobrać bilet,
    > umieścić w widocznym miejscu, do godziny za darmo, później według cennika.
    >
    > Nie wiem czy to ma znaczenie, ale nie ma szlabanu. Do niedawna ten
    > parking był darmowy. Przeczytałem "dla klientów sklepu X", pomyślałem że
    > to właśnie dla mnie, zaparkowałem. Nie czytałem regulaminu, bo
    > założyłem, że do godziny, dwóch będzie za darmo a potrzebowałem na 10
    > minut.

    10 minut a potem sie okazuje ze poł godziny plus kolejka do kasy :-)

    > Kupiłem mleko, wyszedłem, mam paragon zakupu oraz wezwanie za
    > szybą do uiszczenia opłaty kilkaset złotych "za brak biletu".

    Jak sie ma taki regulamin i parkomaty, to wypada kontrolowac.

    > Reklamacji na razie nie składam, bo trzeba podać wszystkie dane z
    > numerem PESEL włącznie. Z tego co wyczytałem to paragon potwierdzający
    > "bycie klientem" nie jest respektowany przez firmę, która teraz tym
    > parkingiem zarządza.
    >
    > Szukałem w internetach. Ludzie psioczą i wyzywają, ale poza takimi
    > emocjami -- czy mogę się sensownie bronić przed sądem? Jeśli tak, to z
    > jakich paragrafów?

    Wyslij im jakąs reklamacje. Emailem. Bez podawania danych,
    tylko nr rejestracyjny pojazdu i skan paragonu.

    Na sprawy w sądzie, to wątpie, aby sie teraz nastawiali.
    Będą mieli problem z wyciągnieciem danych własciciela do pozwu,
    a klienta pewnie nie chca zniechecac.

    Ale cholera wie, co im w przyszlosci trafi do glowy.
    Np blokade założą, i zalegle "mandaty" wyciągną.
    Więc lepiej wyslac "reklamacje" ... tylko bez podawania danych,
    ktorych im brakuje :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1