  • Data: 2022-04-02 00:58:04
    Temat: Re: parking płatny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.04.2022 o 16:14, J.F pisze:
    > Ale jest.
    > Ale ale ... a jak to jest z zakresem obowiazywania znakow i przepisow
    > drogowych na prywatno-publicznym terenie?:-)

    Tak, czy siak nie ma przepisu, że mam czytać wszystkie tabliczki. W
    Rozporządzeniu jest znak. Z zasady oczywiście odradzam kopanie się z
    koniem. Jak widzę jakieś takie dziwadła, to zawsze staram się po prostu
    unikać parkowania tam. Szkoda mi czasu na udowadnianie, ze mam rację. Na
    całe szczęście jest masa podobnych sklepów i spokojnie da się znaleźć
    taki, że nie będę przed zakupem półki musiał analizować ich regulaminu i
    upewniać się, czy od wczoraj nie zmienili przecinka.

    --
    Robert Tomasik