  • Data: 2003-04-01 08:15:59
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca... jak załatwićspraw
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sierp wrote:
    > czyli powinien spokojnie grzecznie czekac?

    Nie. Powinien już dawno dać sprawę do sądu pracy.

    > akurat jestem w podobnej sytuacji, kasy juz nie odzyskam, wiec
    > nie denerwuj ludzi - nieuczciwych pracodawcow powinno sie zamykac, przez

    A tam zamykać. Rozstrzeliwać na miejscu po kampturowym sądzie trójkowym.
    Oczywiście dla pełnej równowagi oszukującym pracownikom należą się medale.

    > wiec panie elita - jest pan prawdziwa elitą, taka jak pan rywin i to
    > cale towarzycho na swieczniku - zepsute do szpiku kosci :/

    Oczywiście. Jak nie wydymam codziennie jakichś wdów i sierot z półrocznych
    zarobkow to dostaję zgagi z żałości.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm