  • Data: 2003-04-01 09:59:55
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca... jak załatwić spraw
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldemar Natoński" <h...@w...pl> wrote in
    news:b6baas$so8$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Pewnie Arku należysz do grona pracodawców, którzy okradają swoich
    > pracowników.....Tfu na takich, i nie mam żadnych skrupułów podpieprzyć

    o dokładnie dokładnie... słynny w caym usnecie oszust jElita SA... sam
    wyłudzał pieniądze na casting'ach do swoich niby-filmów... oszust broni
    uszustów :| trzeba uważać na takich... dobrze zapisać adresy jego stron www
    i ostrzegać znajomych przed jego przekrętami

    --
    Rafał 'Raf256' Maj http://www.raf256.com - GG,ICQ,Email