  • Data: 2003-04-01 08:19:53
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca... jak załatwić spraw
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldemar Natoński" wrote:
    > Arku bredzisz.... Tfu na głupca...
    > Nie powinni dostać zatrudnienia? Niby dlaczego....

    Dla zasady.

    > Pewnie Arku należysz do grona pracodawców, którzy okradają swoich
    > pracowników....

    Oczywiście. Codziennie rano przeglądam kieszenie kurtek w szafie i wyciągam
    z portfeli tyle kasy ile się da, żeby się nie spostrzegli, a i czasem
    uda mi się wyskoczyć na miasto z ich kartami.

    [..]
    > Jestem tylko jednym z wielu pracowników, których od lat oszukuje i
    > wykorzystuje... Koniec....................

    Taaa... a ile u tego krwiopijcy miesięcy/lat pracowałeś?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm