  • Data: 2003-04-01 08:36:26
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca... jak załatwić spraw
    Od: "Waldemar Natoński" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3E894BA9.4CBEF52E@elita.pl...

    > Taaa... a ile u tego krwiopijcy miesięcy/lat pracowałeś?
    >
    > Arek

    Pracowałem u niego 3 lata, wystarczająco długo aby poznać metody działania
    tego gościa.
    O lojalności i skrupułach nie może być mowy w przypadku, gdy gość
    ewidentnie, notorycznie, od lat wykorzystuje, oszukuje
    swoich pracowników (wykorzystując sytuację jaka jest na rynku pracy).
    Niepłacenie pensji, praca bez umów, nabieranie praktykantów że coś dostaną,
    a potem dostają kopa w D...., kiedy już po parę miesięcy za free pracowali -
    to według Arka normalka. Mam przyklasnąć swojemu pracodawcy bo mnie przyjął
    do pracy.... może jeszcze mam mu za to płacić co miesiąc....
    Jaja....., nie wiem skąd się może roić coś takiego u kogoś w głowie......

    Skąd pomysł, że zgłoszenie do PIPu to donosicielstwo. Po to jest ta
    instytucja aby takich oszustów kontrolować, a nie chodzić po instytucjach i
    się czepiać, że np. nie ma poręczy na schodach, albo bitetu w ubikacji.

    WN