  • Data: 2003-04-09 11:39:13
    Temat: Re: nie chca dac urlopu :(((
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PapaJoe" [...]

    > obawiam sie ze jesli skorzystam z dnia wolnego na zadanie ( zadzwonie i
    > poinformuje ze jestem niedysponowany) - pracodawca oskarzy mnie o
    porzucenie
    > pracy i wyprze sie że do niego zadzwoniłem .
    >

    > ps jak zawiadomic pracodawce aby mieć potwierdzenie ? ile idzie telegram
    > myśle ze dostane potwierdzienie tresci telegramu - i wtedy nie powie ze
    nie
    > zostal poinformowany .

    Tak normalnie po ludzku, to nalezaloby sie zwolnic...

    No ale jest jak jest ... z tego copamietam jednodniowa nieobecnosc niemoze
    byc
    traktowana jako porzucenie pracy. Mysle, ze jesli ne bedzie chcial podpisac
    kopi pismao urlop
    to trzeba mu bedzie wyslac to poleconym....

    No a tak poza tym to sa rozne pip-y ktore sie tym zajmuja...
    Jednak przed skarga do PIP-u lepiej pogadac....bo w takiej atosferze
    jaka sie po kontroli wytworzy to ja bym nie pracowal.....

    Boguslaw