  • Data: 2003-04-09 11:58:59
    Temat: Re: nie chca dac urlopu :(((
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1.Co mozna zrobic gdy pracodawca odmawia udzielenia urlopu:
    > cytuje " nie bede placil za siedzenie w domu "

    Zgłośdo PIP-u powinni go wziąć za d...
    Prawo do urlopu przepada dopiero po iluś tam latach więc spokojnie nie
    wyrolują Cię tak szybko.

    > 2. co dzieje sie z urlopem gdy umowa o prace konczy sie,
    > wedlug nowych przepisów nie nalezy sie ekwiwalent

    Albo szef posyła Cię na urlop (ma takie prawo) albo płaci ekwiwalent - jego
    decyzja.

    > 3. a co z urlopem z 2002 za niego
    > tez sie nie nalezy ekwiwlent ????

    Moim zdaniem się należy, ale jak się mylę to poprawcie mnie.
    Sam mam podobną sytuację - szef twierdzi, że jestem niezbędny w firmię -
    dobre :-)))
    W każdym razie nie wypisuj wniosku jeśli nie pojdziesz na urlop - mi coś
    takiego zaproponowali - twierdząc, że się póżniej dogadamy, ale nie dałem
    się :-)

    Gerard