  • Data: 2021-09-14 12:25:16
    Temat: Re: na granicy 2
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2021 o 12:07, J.F pisze:

    > Kasy fiskalne ksiedzom zalozysz, i inspektorow nasles - dadza datek i
    > sprawdza czy paragon daje ?

    A dlaczego nie?

    > Przy obecnym modelu to sie praktycznie nie da skontrolowac.

    Bo?
    Innych się da:
    https://www.comarch.pl/erp/blog/kasy-fiskalne-online
    -od-kiedy-obowiazek-i-dla-kogo/

    > Ale czy jest potrzeba kontrolowac?

    A jakie masz wątpliwości?

    > Dotacje panstwowe powinny byc kontrolowane.

    Dokładnie tak samo ja w innych organizacjach pozarządowych.
    Jakoś dziwnym trafem tymi dla kościoła rząd nie chce się pochwalić, a ty
    (jak zwykle...) jeszcze masz jakieś wątpliwości, czy należy kościół
    kontrolować.

    > I kapelani wojskowi bez stopni ?

    Wojsko bez kapelanów.
    Czas zacząć traktować wojsko poważnie.
    Pozostałe urzędy, przedszkoła i szkoły zresztą również.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr