  • Data: 2007-04-19 14:16:38
    Temat: Re: mundurek
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu TMK porozsypywal nastepujace haczki:
    > To co mnie denerwuje to stwierdzenie ze szkoła jest bezpłatna...
    Nie szkola a nauka. To zasadnicza roznica
    > ile kosztuje państwo miesięczna nauka dziecka 500-1000zł?, ale jak by mi
    > czy raczej jemu dali te pieniadze to z niewielka dopłatą starczyło by na
    > dobrą szkołę prywatną - bez mundurków.
    IMHO panstwo daje (w przeliczeniu na ucznia) podobna kase zarowno
    szkolom prywatnym jak i panstwowym. Do tego w prywatnej rodzice placa -
    jedna o ktorej slyszalem (lodz) to jest cos 300-400zl/m-c (blizej 400
    niz 300)
    --
    badzio