  • Data: 2007-04-19 13:51:19
    Temat: Re: mundurek
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości
    news:yjxe6l3dcaqh.oirl9jahxcj6.dlg@40tude.net...

    > To samo co w domu za nieprzestrzeganie zasad ustalonych przez rodziców.
    > Plus kary statutowe i niższa ocena zachowania.

    W domu obowiązują oczywiście zasady ale są spójne i tworzą logiczną całość,
    (no i nie zmieniają się radykalnie z nowym ministrem edukacji), a szczegóły
    czyli akty wykonawcze czy są negocjowane i jasno przedstawione.
    Jak podliczę koszt dodatkowego angielskiego, basen obowiązkowy w szkole(WF)
    bo tak ustalili rodzice, komitet, klasowe, slkadkę na malowanie klasy
    gimnastykę korekcyjną itp to chyba taniej od bezpłatnej szkoły wyjdzie
    prywatna, no i dzieci w klasie mniej niż 30...

    To co mnie denerwuje to stwierdzenie ze szkoła jest bezpłatna... Nie wiem
    ile kosztuje państwo miesięczna nauka dziecka 500-1000zł?, ale jak by mi
    czy raczej jemu dali te pieniadze to z niewielka dopłatą starczyło by na
    dobrą szkołę prywatną - bez mundurków.