  • Data: 2006-02-27 15:08:25
    Temat: Re: mobbing- nagrywanie rozmów
    Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie niskie zwyczaje się w Polsce robią, sami agenci i donosiciele.

    Wybacz, to chyba nie do mnie ? To moją wiedzę ta pani podważa, it o jej się
    zdarzyło podczas mojej choroby "robić mi za plecami" u dyrektora. Tyle, że
    się zoroentował...

    > A może po prostu porozmawiaj z nią i powiedz co myślisz.
    Robiłem to już nieraz. Ona ma taką osobowość,ona się nie zmieni. Mogę co
    najwyżej postarać się, żeby miaa kogoś do pomocy w sprawach księgowych.

    > No i z tego co pisałeś to nie ma żadnego mobbingu.

    > I jeszcze mnie zastanawia - skąd ty informatyk - wiesz tyle o
    > księgowości, ze twierdzisz że ona się na tym nie zna. TY się znasz lepiej?

    Widzisz, dlatego, że znam sie na księgowości, mam dobra pozycję na rynku
    jako informatyk. NIe mam wiedzy głownego księgowego, ale potrafię z nim
    rozmawiać z wzajemnym zrozumieniem o co nam chodzi.I dzięki temu wiele
    problemów udaje się rozwiązywac.Praca informatyka jest praca
    interdyscyplinarną.
    Ta pani jest budowlańcem, a że trafiła do księgowości, to skkomplikowana
    sprawa, nie na grupę, ale w skrócie:trafiła, bo jest taka, jak opisałem.
    Gdyby była inna, z pewnościa byłaby dyrektorem jakiejś firmy.Ale mieszkam w
    małym mieście, i wszyscy się znają.

    --
    Marek