  • Data: 2006-02-27 15:27:19
    Temat: Re: mobbing- nagrywanie rozmów
    Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu po prostu nie wyślesz jej na drzewo.
    > Rozumiem, że jej działka nie należy do Twoich obowiązków? Niech swoją pracę
    > robi sama.
    > Jesteś facetem czy płaczliwą babą?

    Celne!!!! :)))

    Tylko jeden problem:Ja się opiekuję techicznie tym programem. A ona jak ma
    problem, to zaczyna od programu, a potem przechodzi do "meritum". ;)) I od
    czasu do czasu czuje się informatykiem. Kiedyś jej powiedziałem, że się na
    tym nie zna, to miałem troche spokoju (co poza plecami, to już nie wiem:nie
    dociekałem)

    --
    Marek