  • Data: 2006-02-27 15:21:00
    Temat: Re: mobbing- nagrywanie rozmów
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a):

    > Wybacz, to chyba nie do mnie ? To moją wiedzę ta pani podważa, it o jej się
    > zdarzyło podczas mojej choroby "robić mi za plecami" u dyrektora. Tyle, że
    > się zoroentował...

    Jak najbardziej do ciebie (ale nie tylko), bo zamiast iść do babki i z
    nią porozmawiać, kombinujesz, nie wiadomo po co.

    > Robiłem to już nieraz. Ona ma taką osobowość,ona się nie zmieni.

    Ignorować. Chyba nie masz tak niskiego progu godności własnej by cię
    obrażały słowa takiej osoby, o której piszesz.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"