  • Data: 2006-02-27 21:58:06
    Temat: Re: mobbing- nagrywanie rozmów
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:2d941$440308d7$5112dc5e$20654@news.chello.pl Tiger
    <c...@c...pl> pisze:

    > Tak, po prostu nos ze soba dyktafon i wlacz go w kieszeni w odpowiedniej
    > chwili, nie zapominajac o wyciagnieciu w tym samym momencie z kieszeni
    > dlugopisa, ktorym akurat zaczynasz sie bawic - zeby nie nabrala
    > podejrzen co do "pstrykniecia" w kieszeni.
    Jak wiemy - rozmowy w których uczestniczymy (czyli swoje rozmowy) zawsze
    można rejestrować, a pozostałe osoby nie mogą się na to nie zgodzić.
    To po co to ukrywać? Nie prościej zwyczajnie wyjąc dyktafon, telefon z
    dyktafonem, mini disc czy co tam mamy, położyć na stole, włączyć i tyle.
    Zapewniam ta rozmowa całkiem inaczej się wówczas potoczy i wszystkie
    następne także, choćby już potem sprzętu nie wyciągać. Zrobiłem tak sam 2
    czy 3 razy - efekt był jak dla mnie znakomity. ;)
    No chyba, że się chce zdobyć jakiś materiał na kogoś, kto sądzi że gada w 4
    oczy.

    Jotte