  • Data: 2006-02-27 15:40:00
    Temat: Re: mobbing- nagrywanie rozmów
    Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 27 Feb 2006 16:21:00 +0100, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Jak najbardziej do ciebie (ale nie tylko), bo zamiast iść do babki i z
    > nią porozmawiać, kombinujesz, nie wiadomo po c
    Rozmawiam, nie chcę dokopywać, ale chcę mieć zabezpieczenie, gdyby ona mnie
    chciała w cos "ubrać".

    > Ignorować. Chyba nie masz tak niskiego progu godności własnej by cię
    dobry pomysł....
    > obrażały słowa takiej osoby, o której piszesz.

    Ona mnie nie obraża, ale psuje mi krew ;)) Wiesz, jak np napiernicza na
    mnie w księgowości, to dziewczyny się smieją, bo wiedzą jak jest. Ale
    kiedyś może się zdarzyć, że swoje błędy jako księgowa zwali na mnie, a
    sciślej na program i jego serwis, czyli mnie. Teraz robiłem jej
    automatycznie troche przeksięgowań. Głupi byłem, bo mogła to robić ręczie
    tydzień, ja poświęciłem tylko kilka godzin(nikt mi nie kazał, nikt nawet
    nie sądził, że to można zrobić). I co? Teraz uzgadnia salda, i mówi, że ja
    robiłem przeksięgowania. Nie wspomni tylko, że ona też coś tam
    księgowała... Wniosek:nigdy więcej pracy, która jej cos ułatwi, a nie jest
    moim obowiązkiem. Tyle tylko, że o ile zam siebie, to teraz się zarzekam,
    ajak bedzie trzeba, to zrobię....

    --
    Marek