  • Data: 2006-02-27 14:41:54
    Temat: Re: mobbing- nagrywanie rozmów
    Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 27 Feb 2006 15:35:20 +0100, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > to tym bardziej nie jest to mobbing
    tak, masz rację...

    > a nie mozesz isc to samo szefowi powiedziec?
    Właśnie się wybieram.Muszę to jednak dobrze przygotować. Ta pani prowadzi
    np prywatną wojnę ze swoją współpracownicą, żoną burmistrza. (burmistrz nie
    dął jej stanowiska, na które liczyła). Kiedys przegięła, oparło się o
    dyrektora. Teraz trochę usiadła.Ale musze mieć mocne, pewne argumenty.W
    sumie tylko jedna osoba może potwierdzić moją wersję:inni się boją (tak
    samo byo w przypadku sprawy zony burmistrza, ja sam się bałem...)

    --
    Marek