  • Data: 2003-01-16 13:35:02
    Temat: Re: legalność oprogramowania
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PMem" <m...@f...pl> wrote in message news:b01s1v$3k4$1@news.tpi.pl...
    > używac - TO JEST
    >
    > Bo ja wiem - chyba nie. Piszesz program i sprzedajesz licencje na jego
    > używanie. W licencjach określasz warunki używania - co chcesz.
    > Ponosisz ryzyko jednego rodzaju: nikt nie kupi twojej licencji jeżeli
    > będzie chora...

    Jest chore.

    Produkujesz samochod i sprzedajesz klicencje na uzytkowanie "z jednym
    pasazerem"
    (oczywisce zarejestrowanym u TWORCY). Chcesz wozic tesciowa -
    kupujesz licencje na drugiego pasazera.

    A w sprawie komputera...
    Poprostu trzeba zmodernizowac stary...

    wymienic plyte, procesor, pamiec obudowe,
    ew karte grafiki....... mozna dokupic dysk.....

    Boguslaw