  • Data: 2003-01-16 14:28:59
    Temat: Re: legalność oprogramowania
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytałem nie o kwestie prawne ale o to czy oni wyciągają konsekwencje w
    razie
    > stwierdzenia używania oem-ów niezgodnie z licencją bo byłes pewien że z
    ich strony
    > nie ma jakoby żadnych problemów. Uzyskałem zdecydowaną odpowiedź taką samą
    jak
    > podała Kachna. Nie wyglądało że ktoś czyta jakies gotowe odpowiedzi, była
    > normalna rozmowa a informator wydał mi się kompetentny.
    > Sugerujesz że BSA udziela nieprawdziwych informacji w sprawie swojej
    działalności?

> [...]

    A jaka oni moga wyciagnac konsekwencje??? Czy to jest sad?
    Moga Cie podac do sadu - ale tego nie zrobia - nie maja podstwa prawnych -
    bo w swietle prawa jestes legalny.
    Dzwonilem rowniez do tego Pana - i po krotkiej rozmowie stwierdzil ze on sie
    na prawie nie zna podal mi numer do ich prawnika. Ten Pan mowi to co ma
    powiedziec (za co mu placa) - a jak ktos wnika to niestety on juz nie jest
    od odpowiadania na glebsze pytania.

    PS. Tak - sugeruje ze BSA udziela - w tym wypadku - nieprawdziwych
    informacji. Bo to jest w interesie ich zleceniodawcy - Microsoftu.

    Pozdrawiam
    Albercik