    Subject: Re: kwarantanna
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 19 Apr 2021 17:36:13 +0200

    W dniu 19.04.2021 o 15:18, J.F. pisze:

    > Ten dzwoniacy automat to tez wyzsza ciekawostka, bo moze ktos nie
    > odbiera na komorce, albo nie ma go przy stacjonarnym ... zaraz - to nie
    > jest przypadkiem SMS ?
    > Na stacjonarny :-(

    Sorry ale to w ogóle jakieś żarty, nawet jak na standardy państwa z
    kartonu polepionego gównem. Areszt ogłosznony prawomocnym wyrokiem przez
    sms albo telefon przez chuj wie kogo? Przecież każdy może sobie wysłać
    do każdego. Żeby się zarejestoweać na szczepionkę każą seniorom się
    profilem zaufanym logować a jak areszt to automat dzwoni? Przecież to
    przed każdym sądem upadnie - "nie wiem, co p.o.remier ogłosił na twicie,
    bo nie mam internetów a nawet jakbym miał to nie czytam stron
    propagandowych okupanta. Co do telefonu myślałem że to głupi żart
    waldemary - pijanej żony nierobotnego stefana spod trójki. Ona ciągle
    kłamie, zupełnie jak p.o.remier".

    --
    Shrek