  • Data: 2021-04-19 17:43:32
    Temat: Re: kwarantanna
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2021 o 15:22, J.F. pisze:

    > No wlasnie - a jak chce sie izolowac, tylko potrzebuje podkladki ?

    > I co - urlopu 2 tygodnie?

    Dzwonisz, mówisz że masz karar i trochę cię gardło boli. Nie nie masz
    kaszlu i gorączki. Po prostu tak na wszelki wypadek chcesz w domu zostać
    - takie czasy że nie wypada z glutem do pracy. Objawy sprzeczne z koroną
    więc nie ma nawet specjalnie podstaw do testu a L4 dostaniesz:P

    > Ale tak calkiem nie mieszka, czy rodzice co pewien czas zabieraja,
    > odwiedzaja ?

    Matka z dzieckiem na 1,5 tygodnia u teściowej, ojciec widzi się co dzień
    lub dwa ale na dworzu.

    Albo ktoś po prostu jest w delegacji, albo wcale tam nie mieszka, albo -
    setki powodów.

    > Czyli nic sie nie zmienilo :-)

    Zmieniło się - kiedyś miałem opory. Teraz nie mam żadnych - państwo czy
    kulson to twój wróg.

    --
    Shrek