  • Data: 2021-10-09 09:11:05
    Temat: Re: kreda
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 Oct 2021 08:16:55 +0200, Shrek wrote:

    > Hmmmm. A stawianie zarzutów matce, że jej dziecko nagle umarło w
    > samochodzie?

    Przeciez to dla dobra matki.
    Dzieki temu moze odmowic obciazajacych ja zeznan :-)

    Jak jeszcze sekcja nic pewnego nie wykaze, to niewinna :-)

    > A stawianie zarzutów, że ludzie się nie rozeszli bo im
    > kulsony nie pozwoliły?

    >A uchwały antylgbt?

    Te uchwaly to chyba temat na osobna dyskusje.
    https://oko.press/nie-jestesmy-idiotami-wiemy-o-co-c
    hodzi-ordo-iuris/

    "...
    ,,konieczne jest zadbanie, by nie było prawnej dyskryminacji
    małżeństw". I okazało się, że cytowanego wyrażenia nie rozumie też
    twórca uchwały."

    Moze i nie rozumie, ale czy to cos anty-LGBT?

    Ordo Iuris chyba zaczelo czytac rozne prawa
    https://ordoiuris.pl/rodzina-i-malzenstwo/wilamowice
    -zachowaly-7-mln-zl-dzieki-przyjeciu-samorzadowej-ka
    rty-praw-rodzin

    Ale ale ... czy jak sie taka uchwale uchwali, to czy mozna uchwalic,
    ze "pierwszenstwo w przyjeciu do przedszkola maja osoby samotnie
    wychowujace dzieci? ?

    A czy bez takiej uchwaly, mozna miec taki przepis, w swietle
    Konstystycji, ktora gwarantuje malzenstwu, rodzinie i rodzicielstwu
    ochrone?

    > Pojebane to było dawanie broni dzieciakom,
    > wysyłanie ich przeciw regularnej armii i robienie potem pomników małego
    > powstańca.

    No, akurat te dzieci to pewnie same chcialy.
    A broni bylo malo, wiec nikt jej jakos tam celowo dzieciom nie dawal.

    J.