  • Data: 2002-11-16 00:30:00
    Temat: Re: kieszonkowiec
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ar3l2q$ovl$1@news.tpi.pl...

    > Największe zdziwienie przeżyłem jednak na policji. Okazało się, że Pani nie
    > wyda mi żadnego zaświadczenia o kradzieży dopóki nie wykupię dwóch znaczków
    > opłaty sądowej po 6zł sztuka. Problem w tym, że znaczki trzeba kupić w
    > sądzie w poniedziałek. Bez dokumentów nie mogę więc jechać samochodem do
    > domu (skradziono mi dowód osobisty, prawo jazdy, dowód rejestracyjny, druki
    > ubezpieczenia samochodu i książeczkę wojskową). a mieszkam poza Wrocławiem i
    > byłem w mieście z żoną i dwójką dzieci.

    Takie zaswiadczenie powinienes dostac bez laski nawet w niedziele o 23.
    Za darmo !!! Przeciez zlodziej moze na twoje dokumenty zrobic wiele mniej
    lub bardziej szkodliwych rzeczy. Nie bedziesz mogl ich odkrecic bez
    potwierdzenia
    zgloszenia kradziezy.

    Swoja droga - troche nieroztropnie nosic tyle waznych dokumentow przy sobie i to
    w jednej kieszeni. Spokojnie obyl bys sie bez dowodu, czy ksiazeczki wojskowej.

    --
    GreG (c) 2002