  • Data: 2002-11-18 06:51:37
    Temat: Re: kieszonkowiec
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@w...pl> wrote:

    > Hmmm. Mam stary (papierowy) dowód osobisty i na ostatniej
    > stronie w punkcie 5 pouczenia pisze: ,,Posiadacz dowodu
    > osobistego jest obowiązany okazywać ten dokument uprawnionym
    > organom i instytucjom; w interesie zatem posiadacza wskazane jest
    > noszenie dowodu osobistego przy sobie''.
    >
    > W książeczce wojskowej ZTCP jest podobna adnotacja.

    Nie zauważyłeś, że od czasu, kiedy wydano Ci ten dowód minęło kilka
    lat
    i nawet, jakby , ustrój się zmienił?
    Od bardzo dawna nie ma obowiązku noszenie przy sobie dowodu
    osobistego, że o książecce wojskowej nie wspomnę.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]