  • Data: 2014-11-18 21:15:36
    Temat: Re: jak walczyć z chińskimi podróbkami?
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 listopada 2014 21:13:43 UTC+1 użytkownik Marek Wisniewski napisał:

    > Widzialem kiedys taki reportaz w niemieckiej TV, jak prawnik, wyposazony w dane
    towarow jakiegos producenta, przechadzal sie po terenie jakichs targow ( w danej
    branzy), wylapywal podrobki , od razu zawiadamial policje i w towarzystwie
    policjanta, kazal zdjac z oferty jakiegos producenta podrobek te zakwestionowane
    artykuly, a poza tym, pozew, kara, odszkodowanie.

    > Nie sadze, ze w Polsce znajdziesz takiego bystrego kauzyperde, ktoremu bedzie sie
    chcialo troche zwawo pobiegac pomiedzy stoiskami na jakims targu, ktory odwazy sie
    wystapic przeciwko chinskiej mafii...
    > Przeciez oni wszyscy czekaja az to ty przyniesiesz im na tacy wszystkie dowody, a
    oni laskawie ( za

    ...wysokim honorarium) przekaza sprawe do sądu.