  • Data: 2014-11-18 21:13:42
    Temat: Re: jak walczyć z chińskimi podróbkami?
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 16:17:38 UTC+1 użytkownik Pisior napisał:

    > Jestem oszukanym klientem.
    > Oczywiście zwróciłem towar jako niezgodny z umową, ale cwaniak prywaciarz
    > dobrze wie że sprowadza podróbki i tandetę z chin i jest na to przygotowany
    > i nie chce pokryć kosztów dostawy towaru, lecz potraktować to jedynie jako
    > zwrot. Czyli kosztami wysyłki towaru wynikającymi z niezgodności z umową
    > obarczyć swoich klientów.
    > Zwróci tylko za towar i co mu pan zrobisz?
    > Może znalazł by się tutaj przynajmniej jeden średnio rozgarnięty prawnik co
    > by chciał podjąć współpracę w ściganiu takich cwaniaków i wyciąganiu od nich
> [...]

    Widzialem kiedys taki reportaz w niemieckiej TV, jak prawnik, wyposazony w dane
    towarow jakiegos producenta, przechadzal sie po terenie jakichs targow ( w danej
    branzy), wylapywal podrobki , od razu zawiadamial policje i w towarzystwie
    policjanta, kazal zdjac z oferty jakiegos producenta podrobek te zakwestionowane
    artykuly, a poza tym, pozew, kara, odszkodowanie.

    Nie sadze, ze w Polsce znajdziesz takiego bystrego kauzyperde, ktoremu bedzie sie
    chcialo troche zwawo pobiegac pomiedzy stoiskami na jakims targu, ktory odwazy sie
    wystapic przeciwko chinskiej mafii...
    Przeciez oni wszyscy czekaja az to ty przyniesiesz im na tacy wszystkie dowody, a oni
    laskawie ( za