    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ja działa Sanepid ?
    Date: Mon, 20 Jul 2020 11:56:37 +0200

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 16.07.2020 o 18:32, Shrek pisze:
> [...]
    ow
    >>> https://www.radiolodz.pl/posts/60888-sanepid-poszuku
    je-pasazerow-autobusu-linii-76-mpk-lodz-z-30-kwietni

    >a jakiż to klucz ma Sanepid ?:))))))))))))))

    a propos - cos sie zmienilo - dzieci z Wegorzewa na kolonii w Białym
    Dunajcu mialy stycznosc z pielegniarka zarazona wirusem.
    Czy im sie te kolonie skonczyly, czy je przerwano - tego nie
    powiedziano, ale jak autokar wrocil do Wegorzewa, to wszystkim pobrano
    wymazy, zrobiono testy, i juz po kilku godzinach ogloszono, ze dzieci
    zarazone nie sa, i kwarantanny im robic nie trzeba.

    To w trosce o dobre samopoczucie dzieci w ramach polityki prorodzinnej
    ?
    Bo kiedy pielegniarka miala kontakt z dziecmi, to nie podali, ale
    wirus sie przeciez jakis czas inkubuje, i zbyt wczesny test jest mało
    warty.

    Ciekawe - kierowce autokaru przetestowali, czy nie bylo zlecenia ? :-)

    J.