  • Data: 2013-01-28 12:26:22
    Temat: Re: gwarancja
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chochlik_drukarski" napisał:
    > Ty to masz fajnie. Ja przy każdym droższym towarze próbuje
    > dowiedzieć się o szczegółowe warunki gwarancji

    Ja już po wstawce o bezczelnych emerytach co to czelność uciułać sobie jakiś
    drobny grosz, zauważyłem że "Liwiusz" jest osobą która żyje w innym
    wymiarze:)
    "Liwiusz" to taka osoba co żyje w innym świecie, podobnie jak niejaki Michał
    Tusk, syn niegasnącego słońca peru, został pracownikiem portu lotniczego w
    gdańsku i pokazał ze można dostać pracę w państwowej spółce, co więcej wcale
    o nią nie zabiegał, od ponad roku kuszono go tą propozycją i w końcu się
    zgodził:)
    Tacy ludzie z innych wymiarów tak mają że to sprzedawca lata za nimi rok
    czasu i prosi ich żeby zgodzili się na udzielenie im gwarancji:) Dlatego
    udzielane tu przez niego rady też są jakby z innego świata:)