  • Data: 2002-04-17 06:07:49
    Temat: Re: faktury NOM
    Od: "TomekS" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam ich gdzies odemnie nic niedostana chyba ze po 5 latach przyjdzie
    > komornik..

    Swoją drogą - pamieacie jak niektórzy się cieszyli, że _wreszcie_ złamano
    monopol TPSA? A teraz sami chcą udupić NOM nie płacąc rachunków.
    W sumie sprawa jest prosta - chcesz mieć czyste sumienie to zapłać, a jak
    nie to nie musisz, wygrasz w każdym sądzie ;-)

    Tylko czy to nie pomoże jeszcze bardziej TPSA...????