  • Data: 2003-07-09 07:00:53
    Temat: Re: e-maile reklamowe
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > dla
    >

    > Więc zapraszam ;-) Jeden niezamówiony mail może narobić Ci niezłego kłopotu.
    > Ta Ustawa daje właśnie osobom fizycznym świetną ochronę. Bo np. osoba
    > fizyczna prowadząca działalność gospodarczą jest nadal osobą fizyczną.
    > Wyślij np. do spółki akcyjnej lub sp. z o.o., a mniej pewność, że konto jest
    > firmowe a nie np. prywatne - zawsze może pozwać Cię osoba fizyczna, która to
    > odczyta maila. A co z forwardami z kont firmowych na konta fizyczne? Tylko
    > spróbuj ;-)

    co takiego?
    każdy podmiot, który otrzymał na swoje konto e-mail niezamówioną informację
    handlową, może wystąpić do organów ścigania (policja, prokuratura) z
    doniesieniem o popełnieniu wykroczenia z art. 10 ustawy SUDE...nieważne czy
    niezamówiona informacja handlowa trafiła na konto osoby fizycznej czy
    firmy...jeśli adres nie został udostępniony w celu otrzymywania na niego
    informacji handlowych (czyt. nie została wyrażona zgoda przez właściciela
    konta) i nie są do tego konieczne opisane przez Ciebie zawiłe kombinacje

    > SPAM JEST ZŁY I BĘDZIEMY GO TĘPIĆ!

    popieram na całej linii...tylko, że ustawa o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną nie dotyczy spamu, a jedynie niezamówionych informacji handlowych
    dlaczego? chyba już było...mail wysłany do 100 osób o treści " pocałujcie mnie
    gdzieś" nie jest informacją handlową itd. itd.

    może się czepiam, ale w tym przypadku bardziej fortunne byłoby użycie
    terminu "tzw. spam" lub "spam w rozumieniu ustawy o ....";)

    pozdrawiam
    d.